Fira Mata-degolla 2026

Dilluns, 2 de novembre de 2026

Arriba una nova edició de la Fira Mata-degolla a Sant Quintí. 

DISSABTE 14

A les 18h Sala Polivalent El Jardí  QUINTO MATA-DEGOLLA 5 lots de regal amb la col·laboració dels establiments locals Durant els descansos del quinto: CONCURS PIPAPORRÓ! Servei de barra i entrepans.

Org.: Ball d'en Serrallonga Sant Quintí

DIUMENGE 15

A les 10h VISITA GUIADA pel centre històric de Sant Quintí Gratuït: places limitades per ordre d’arribada el mateix dia.

A les 11 i a les 13h RECREACIÓ HISTÒRICA PELS CARRERS A CÀRREC DEL BALL D’EN SERRALLONGA

A les 11:30, a les 12:30 i a les 13:30h ELS ENFANTS Uns soldats de la guerra del francès estan ben perduts i van traslladant amunt i avall un gran canó. Espectacle per als infants.

Durant el matí ELS PAGESOS Cercavila informal formada per un grup de 7 pagesos que faran jocs teatrals i musicals per a tots els públics

Durant el matí EL CARRO DELS CONTES Espai teatralitzat en el que s’explicaran contes de forma itinerant a càrrec de dues camperoles. 

A les 12 i a les 13h CONEIX LA TRANSHUIMÀNCIA. ESCENIFICACIÓ AMB ANIMALS DEFUSTA I ELS SEUS PASTORS

Durant tot el matí MERCAT DE PRODUCTES ARTESANS, ALIMENTACIÓ I PRODUCTES TÍPICS DE SANT QUINTÍ.

AMBIENTACIÓ ALS CARRERS I VILA CREMADA Els carrers tornaran al segle XVIII per escenificar la vida al poble abans de l’arribada de les tropes borbòniques, amb mostra d’oficis antics.

Plaça de l’Ajuntament ZONA INFANTIL Els més petits podran gaudir amb jocs gegants del Mata-degolla de Sant Quintí. També podran divertir-se amb puzles amb imatges del municipi, pesca, entre d’altres.

Plaça Enric Prat de la Riba CAMPAMENT MILITAR Campament militar dels miquelets amb una demostració d’indumentària i la via dels soldats.

Plaça dels avis ESMORZAR POPULAR i menjar per endur a càrrec de Roger Hurtulà. Ajuntament de Sant Quintí PROJECCIÓ CONTINUADA DE DOCUMENTALS I VÍDEOS DE LA CULTURA, EL FOLKLORE I LA HISTÒRIA DE SANT QUINTÍ

Darrera actualització: 2.11.2026 | 11:53