SOL·LICITUD. Beques escolars 2023-2024
Bases reguladores per a la concessió d'ajuts escolars en forma de beques individuals en règim de concurrència competitiva pels alumnes d'infantil, primària i secundària per al curs 2023-2024
El termini de presentació de les sol·licituds és del dilluns 22 de maig al divendres 2 de juny de 2023.
Podeu consultar el detall de la documentació requerida i els requisits per accedir a les beques a les bases reguladores.
Qui pot sol·licitar-ho:
·Els beneficiari és l'alumnat empadronat al municipi i matriculat en centres públics de Sant Quintà de Mediona, que es trobin en una especial situació familiar amb necessitats socials i/o econòmiques.
·Poden sol·licitar aquests ajusts els pares, mares, tutors legals o persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda de les persones beneficià ries, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l'art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (LGS).
Cal aportar:
- Documentació general
•Sol·licitud normalitzada degudament emplenada i signada.
•Volant de convivència i d’empadronament en aquest municipi.
•Fotocopies DNI/NIE de tots els membres computables o passaport.
•Original i fotocòpia de totes les pà gines del llibre de famÃlia.
•Fotocòpia dels 6 darrers rebuts de lloguer o hipoteca de l’habitatge.
- Descarrega la sol·licitud aquÃ
- Documentació econòmica
•Treballadors per compte aliena: nòmines dels darrers 6 mesos.
•Treballadors autònoms: darrera liquidació trimestral d’ IRPF o butlletà de cotització a la Seguretat Social + declaració de responsabilitat dels ingressos durant els 6 mesos anteriors a la sol·licitud.
• Certificat de percebre o no pensions/prestacions de l’administració pública (Seguretat Social i Generalitat de Catalunya).
•Certificat del Servei d’Ocupació de Catalunya d’acreditació conforme percep o no prestació d’atur. Si es percep, cal justificar l’import dels darrers 6 mesos.
•En cas d’impossibilitat de justificar els ingressos, declaració jurada d’ingressos de cada membre de la unitat de convivència dels darrers 6 mesos.
•Qualsevol altra documentació no prevista que acrediti fefaentment els altres ingressos.
- Documentació especÃfica
•En cas de separació: sentència/conveni regulador/document acrediti trà mit pendent.
•Certificat oficial de disminució si hi ha algun membre amb disminució a la famÃlia.
•En cas d’incapacitació: resolució judicial que acrediti la representació legal.
•En cas de vÃctimes de violència masclista: documentació acreditativa conforme Llei 5/2008, de 24 d’abril.
Canals de tramitació:
- Telemà ticament
Presentant la documentació per instà ncia genèrica.
Tramitar ara - Presencial
Presentant la documentació requerida al Punt d'Informació de l'Ajuntament de Sant Quintà de Mediona.