Sol·licitud/renovació llicència tinença gos potencialment perillós
- Sol·licitud llicència de gos potencialment perillós
- Sol·licitud amb la declaració responsable i autorització de consulta d'antecedents penals, signat per la persona interessada.
- DNI, targeta de residència, passaport o qualsevol altre document oficial que acrediti que el sol·licitant és major d’edat.
- Cartilla sanitària de l’animal.
- Acreditació d’inscripció del microxip en el Registre General d’Animals de Companyia de la Generalitat de Catalunya (ANICOM) o a l’Arxiu d’Identificació d’Animals de Companyia del Col·legi de Veterinaris (AIAC).
- Certificat de capacitat física i aptitud psicològica en vigor, obtingut en un centre de reconeixement autoritzat.
- Pòlissa d’assegurança en vigor amb les característiques de l’animal (RAÇA I NUMERO DE MICROXIP) i justificant de pagament de l'assegurança.
- Els que pertanyen a una de les races següents o a llurs encreuaments: Akita Inu, Bullmastiff, Dòberman, Dog Argentí, Dog de Bordeus, Fila Brasiler, Mastí Napolità, Pit Bull Terrier, Presa Canari, Rottweiler, Staffordshire Bull Terrier, Terrier de Staffordshire Americà,Tosa Inu o Japonès, Alà espanyol, Akita americà, American Bully, Bulldog americà, Cane Corso, Dog canari i Villano de las Encartaciones.
- Els que tinguin les característiques (totes o la majoria) establertes a l'Annex II del RD 287/2002, de 22 de març, que desenvolupa la llei 50/1999, sobre el règim jurídic de tinença d'animals potencialment perillosos.
- Els que hagin protagonitzat episodis de agressivitat i que hagi estat declarat gos potencialment perillós per una autoritat municipal.
Aquesta llicència té una validesa de 5 anys. Abans de caducar heu de tornar a demanar-la realitzant aquest mateix tràmit.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Sant Quintí de Mediona és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (st.quinti@diba.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. Església, 4, 8777, Sant Quintí de Mediona, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat